onsdag 23 mars 2011

wera!


Du och jag för snart ett år sedan! (jag tror jag står på en sten eller något, för så mycket längre är jag inte hahah! snygging, wera!)


en av mina bästa vänner, wera, har skrivit fint om mig på sin blogg. Jag blir väldigt glad och lycklig av att läsa den texten hon skrivit, då känner jag mig viktig! Det finns en mening med att leva! Jag vill bara säga, wera, att det finns verkligen en anledning för dig också att leva! För du gör min dag! Denna goa, glada tjej som man kan ha roliga diskussioner med om allt och alla - det är du, wera! Tjejen jag kan prata ut med - det är också du! Och tjejen som jag kan kalla för "min nyfunna tvilling" - det är också du, ju! Du är snygg (som fan!), smart och världens bästa vän! Du är otrolig! Tack för att du finns!

:)

(weraa.devote.se)