söndag 6 mars 2011

tjolahoppsan (inte alls töntig rubrik, nej...)


Bara en random bild...


Haha, lite mer "Mmm..." i livet!


sitter och pluggar. Eller, ah, tog mig en paus nu, men jag har pluggat mycket hemkunskap idag - men inget vill sätta sig... Jag undrar mest: Hur jäkla svårt kan det vara? Men jag vet inte riktigt hur min hjärna fungerar, så nope, don't know.

Men har varit glad idag, som ni kanske såg i det förra inlägget! Det känns väldigt coolt, måste jag säga!

För övrigt så ska jag ta ett skönt, avkopplande (hatar egentligen det där ordet, haha, men det va det första jag kom på - avkopplande) bad, jag ska nörda framför datorn och se om någon rolig är inne på skype, OCH så ska jag göra en sak som jag ÄLSKAR att göra - äta potatisgratäng! Jag tror att det är min favvorätt, asså! Det slår faktiskt spenatsoppa med vitlöksbröd, tro det eller ej! (Ibland känns det som att jag är den enda tonåringen som älskar spenatsoppa, haha. Hör gärna av dig om du diggar det...)



Bra grejer i min nuvarande stund:
*Jag är fortfarande glad för CTD's (Brad Roberts) kommentar på fb.
*Jag har som sagt världens goaste käk i magen snart.
*Jag har bara ett prov nästa vecka
*Idag var det sol!!!


Dåliga grejer i nuvarande stund:

*Jag hatar att plugga på denna hemkunskapsskiten
*Jag har fortfarande ganska ont i ryggen/axeln
*Min favoritbloggares skitgoa farfar har dött (R.I.P)
*Jag har en massa snacks över från igår och är rädd att jag ska käka upp allt inom kort och snart se ut som en sumobrottare (höhö)


men annars så flyter livet på!

seees!

:)