onsdag 30 mars 2011

things about me

Hej - igen!
Tänkte svara på lite frågor om mig själv. Alla kanske inte tycker det är jättekul att läsa, men möjligen mina polare som läser bloggen kanske...? Jaja, vet inte.
(ps tror jag ska ta bort det här med att man ska kunna kommentera, hahah, känns så mobbat när ingen kommenterar. Ni gjorde det jävligt bra ett tag, men nu ser jag ingen mening med det så det ska jag fixa! Annars så hoppas jag ni läser vidare min blogg iaf! :) )



Hur har du mått idag?: Jag har mått bra!
Hur mår du nu?: Bra, men är SJUKT trött...
Vad gör du?: Lyssnar på musik och är inne på att gå och ta ett bad...
Vad har du för framtidsplaner?: Min stora dröm är att flytta till USA och jobba med något inom media eller musik, typ filmklippare etc
Vem är snyggast i världen?: Enrique Iglesias
Vem är fulast i världen?: Hitler
Vad klär du dig helst i?: Converse, sköna jeans, t-shirt me skjorta över
Vad skulle du aldrig ta på dig?: En långkjol
Vad är det bästa som hänt dig den senaste veckan?: Hmm... börja snacka me en jag inte träffat på länge! kändes riktigt kul!
Vad är det sämsta som hänt dig denna veckan?: Sjukhus i en hel dag i fredags
Vad ser du mest fram emot just nu?: Språkresan till LA i sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad gillar du för egenskaper hos det könet du gillar?: Hmm... Pratglad, rolig, konstig, skrattglad, trevlig, tyyp
Röker/snusar du?: Nope o ska aldrig göra
Hur ser din drömkille/tjej ut?: Mörkbrunt hår (nästan svart), inte allt för muskulös, ha converse på sig every day :)) (det borde dock alla ha)
Vad är det värsta som kan hända dig?: få reda på att någon jag älskar ska dö. eller om jag skulle få reda på att jag skulle dö? hade fått panik
Vad gillar du för musik?: ALLT MÖJLIGT! mest rock kan jag tänka mig, men är sjukt öppen för ny musik
Blir du full varje helg?: hahah neej
Har du körkort?: nee :(
Kan du spela något instrument?: lite gitarr, lite piano, lite trummor, lite synth, lite flöjt, typ... men bara lite
Är du snäll?: HAHAH det hoppas jag xD
Vilken telefon har du?: iPhone 4 ;)
Vilken frukt är bäst?: Typ vindruvor... eller körsbär!
Är du en player?: hahah ne e jag verkligen inte
Spelar du WOW?: nej har aldrig provat x)
Sover du med gosedjur?: nej :( men min råtta Åke sitter på en hylla ovanför sängen o vaktar mig iaf :3
Är du helsvensk?: haha aah
Vad ska du göra idag?: ta ett bad...!



hahah, jaa där fick ni svar på lite udda frågor...yeah.

sees