onsdag 16 mars 2011

"sjuk" dag


Vad sägs om en maskin som tillverkar slush?


halloj på er. Hoppas ni mår bättre än mig. Jag mår nämligen skit, förstår ni. Jag tror inte att jag har riktigt 39 graders feber nu, men det kommer säkert ikväll. Något att se fram emot, kul! Heheh...
Vad har jag gjort idag? Hmm... Mest sovit. Men sedan så pallade jag inte mer, så lyckades krypa upp till mitt rum, där datorn existerade. Den räddade min kväll.
På nätet så hittade jag en slush maskin! Vem vill inte ha, lixom??? Jag vill ha den iaf, hade vart nice för min hals nu...!
(roligaprylar.se)

Okej, så vi har alltså kommit fram till att jag mår skit och att dagen var seg idag - men jag är faktiskt ganska glad ändå! Uttråkad, dock. Men ganska glad! För detta året är ett bra år! Jag är taggad till tusen!

Ska väl leva vidare! sees

:)