torsdag 17 mars 2011

hiss och diss!

det var längesedan jag skrev listor, så här kommer först en lista på stunder jag gillar, sedan en lista på stunder jag inte gillar. Check it out:


Jag gillar stunden då...:
*Veckans sista lektion tar slut
*Jag betalar för ett nytt par converse
*Jag hittar en påse cheddarpopcorn i köket
*Man hoppar ned i ett varmt bad efter att ha varit ute i kylan
*GP har kritiserat Adam Sandler och hans filmer. Alltid lika kul när jag inser att jag och GP inte har samma smak x)
*Man hittar en sjukt bra låt på iTunes
*Man använder en ny tandborste för första gången (mjuk och skön...typ...)
*Man känner sig bäst på något
*Man äter bubbelchoklad
*Det luktar potatisgratäng
*Youtube inte segar
*Jag inser att jag har sovmorgon
*Jag hör en kille skratta. Ja, killar har (av någon udda anledning) ett roligare och mysigare skratt än tjejer, enligt mig.
*Jag har skagenröra hemma!


Jag gillar INTE stunden då...:
*Jag inser att vi har en läxa, dagen innan den ska vara klar
*Ett flygplan jag sitter i ska starta/landa (är lite flygrädd)
*En blixt (åska) lyser upp hela rummet i en halv sekund. Får lite smått panik just då.
*Jag tappar min mobil.
*En blogg inte har uppdaterats på ett dygn
*En människa jag chattar med på skype loggar ut utan att säga hejdå
*Jag inser att månadspengen är slut
*Jag ska ha franska... (klarar mig bara igenom franskan tack vare mina kompisar, tro mig)
*Jag får hicka, för alla bara klagar på mig då xD
*Människor kommer med något i sista stund, som "jag kan inte ses idag" och så har man bestämt det i två veckor, till exempel.
*Vi jobbar om Andra Världskriget, för blir så arg så jag får ont i huvudet.


Godnatt!