tisdag 29 mars 2011

hallåj!

Tjo!


Sitter i sängen, kom precis hem.
Det började idag med att jag gick upp tidigt för att hinna till hemkunskapen. Skulle bara hinna vara där en stund, för sedan skulle jag iväg till odontologen (?), men när jag väl kom till skolan så tyckte min lärare att det var onödigt för mig att vara där eftersom jag inte skulle hinna göra så mycket, så jag fick dra hem (vi skulle gjort hemkunskapsprov, men får göra det imorgon istället med en annan klass...........). Så drog jag iväg, och där tyckte man inte att jag egentligen behövde tandställning, vilket gjorde mig irriterad med tanke på att jag hatar mina tänder, så jag vill ha det. Men det innebär tydligen en himla grej man ska ha i munnen i typ 20 år + att dra ut en jäkla massa tänder så frågan är om det är värt. Vet inte.
Efter det drog jag på bio med klassen, skolbio eller vad man ska säga. Det var andra klasser där också, sorgligt nog. Ja, vissa skolor verkar helt sjuka i huvet, sitter och skriker och tror sig och skrattar när dem inte borde skratta. Helt plötsligt så känns min skola ganska normal.
Nu vet jag inte vad jag ska göra! Plugga? Göra lite käk? Båda? Hmm...

sees

:)

(ps: kommentera gärna mera, är alltid kul med kommentarer så att ni vet! detta är dock inget krav)




bild från tidigare i veckan, när man inte orkar vara uppmärksam på franskan. Då tar man bilder med Wera!