torsdag 31 mars 2011

home, sweet home (?)


wera och jag är bäst!

Hej på er där ute! Typ!

Jag kan förstå att vi svenskar bara pratar om vädret... Jag menar - kolla ut!!! Bara regn! Men det är kanske bra, då regnar den sista snön bort och så... Kanske? Kan inte så mycket om sådant. Sol kanske är bättre, då smälter ju allt bort...
Men visst vore det skönt att komma iväg? Typ... Hawaii? Skönt ställe, det där. Bara det är varmt så blir jag nöjd.

Skulle egentligen vart på studiokursen nu, men vår lärare kunde inte komma idag, så det är lite synd. Dock så betyder det att jag kan hänga med mamma, moster, mormor, morfar och kusin ut och käka middag! Har inte träffat min kusin på väldigt länge, så ska bli roligt! Ska gratta honom också - han ska bli pappa snart! Då är jag inte yngst i släkten längre... Mohahah!

Har varit sjukt flummig idag. Typ, lite galen. Men mina kompisar har hakat på den trenden så vi är flera. Heheheeh.

borde fixa iordning mig, ska dra snart! sees

:)