torsdag 10 mars 2011

fuck


Long Beach... Längtar!

det funkar inte att ladda upp filmer på blogger just nu, de blir bara konstiga... så skriver ett inlägg här istället!


nu är det bestämt vart jag ska på språkresa! Ringde en tjej på EF som ville snacka med mig och vi bestämde oss för att boka in mig i Long Beach iaf! :D WOHO!!!
Fick dessutom reda på att en jag känner ska dit samtidigt som jag, så jag åker inte ensam, haha!:D ska bli världens bästa sommar ever!

har inget plugg idag, så himla skönt! så har haft kul hela eftermiddagen. Först studiokurs, sedan hem o käka lite pizza (you know me!) och chilla framför datorn :)

Ska bli grymt kul till helgen när bland annat polarna från språkresan i somras kommer hit! åh, är så sjukt taggad!!!

nepp, nu ska jag chilla vidare! synd att mitt videoinlägg failade... jaja, seees!

:)