torsdag 3 mars 2011

kort inlägg




halloj!

hoppas ni gillade videoinlägget igår :D

Kom precis hem från den första studiokursen, det gick bra! Nu har jag en kväll fullspäckad med plugg framför mig. Älskar verkligen paradiset. Höhö. Har nämligen biologiprov imorgon och jag har vart så upptagen med franska och en massa annat, så har knappt pluggat på detta... Håll i daj, Löllö!

Den härliga grejen e den att det är fredag imorgon! Hell yeah! Men det kommer inte att bli vilken fredag som helst... Så fort jag och Lisa haft våra utvecklingssamtal så bär det av till ett mycket speciellt event... För mig, iaf! Tänker inte berätta nu, men imorgon så berättar jag! :) (mina best buds vet dock redan va jag ska göra. De flesta, iaf...)

Hur gick franskan, kanske vissa av er undrar? Hmm, vågar inte säga för mycket...

Ne, nu får jag ångest. Måste plugga. Kommer hata mig själv annars. Sees!