torsdag 17 mars 2011

sjuk, men ska gästblogga

Hej på er!
Blir hemma idag också. Känner mig bättre, måste jag medge, men fortfarande inte okej. Detta leder till att jag missar studiokursen idag. Och det suger!!! Men man kan inte ha tur hela tiden... Inte otur heller för den delen, tack.
Jag är tillräckligt pigg för att orka blogga mer iaf, vilket leder till att jag även ska gästblogga på emeliaaonse.blogg.se, för denna tjejen ska upp i norr och åka skidor resten av veckan. Jag ska slänga in delar av novellen och så ska jag gästblogga en del, så numera håller jag i två bloggar ;) kika gärna in!
Har snackat med fler som ska till USA med mig i år. Är taggad till tusen! Och Kina - det kommer bli sjukt. Shanghai, dude! Bo på 25e våningen, mitt i stan! Inte illa, asså... Det jobbigaste just nu är väl det att jag och polarna som ska åka ihop antagligen inte åker dit tillsammans med plan och så, utan jag åker nog själv, p.g.a att vi inte riktigt kan komma överens om vart vi ska mellanlanda! Så det är bara att ladda ipoden med musik, köpa tusen tidningar och köpa sömnpiller! Dadam! Nej, men vi kommer ha det grymt roligt!
Vad mer...? Hmm... Det ska snöa idag! Igen! Jaa, roligt roligt! Den kommer aldrig att försvinna. Tur att jag är borta en större del av sommaren, tänk om det snöar även då?! Hade inte förvånat mig... För några år sedan så snöade det faktiskt i Juni. Härliga Sverige, alltså...
Nepp, ska upp och käka frukost. Man äter inte så mycket när man är sjuk, har ni tänkt på det? Jaja, sees!


Lite tabletter och skit. Ni kan även finna en ful liten rosa dagbok under! Ja, det är kul att läsa gamla dagböcker när man är sjuk...



Shanghai, bitches!

:)