onsdag 9 mars 2011

studiedag




halloj!

va tyckte ni om videon här nedanför? saknar!!!!!

Kan inte fatta att det snöade idag... När är våren här? Brukar inte den komma nu?! Förstår inte grejen...

Var i stan en stund med Sarah, köpte inte alls så mycket, haha, behövde bara en grej. Följde mest med för att leta efter grejer till Sarah och få umgås med henne, bara hon och jag!:)
Är nu hemma och borde egentligen plugga, haha... Så därför ska jag göra det! Men vill ju slänga in ett blogginlägg först :)

Idag såg jag en tjej på spårvagnen som var OTROLIGT lik Angelina Jolie! Det var lite sjukt! Haha, var bara tvungen att nämna det.

Jag är sjukt trött. Min kompis höll mig uppe till typ klockan 01:00 "igår" (snarare idag då, haha) på skype, så det blev inte mycket sömn inatt asså! Så jag vet inte hur det ska gå med plugget egentligen...!

Haha, Donner har kallat mig till intagningsprov hos dem. Hade aldrig kommit in, om man säger så, inte musikaliskt heller, så jag tror jag ska skippa i det...! Har ni gjort några intagningsprov?

Slänger in en bild på mig och Lisa som togs för några månader sedan! Har ingen annan xD

sees!

:)