fredag 25 mars 2011

hemma och är trött

Hej!

Har precis vart me tjejerna hos Lisa en stund, men blev trött eftersom att hjärtat har suttit i halsgropen hela dagen, så orkade inte stanna kvar. Sitter nu hemma med godis istället, inte så mycket att klaga på ;)
Det är så härligt med dessa tjejerna. Jag kan typ prata om allt med dem. Och finns det något jag inte berättar så fattar dem ändå... Smarta tjejer, det där!

Chattar nu med Anna och glor på tv, bloggar och tar det lugnt... Är så glad över att jag är hyfsat frisk. Hade mina aningar om att det kunde vara något riktigt allvarligt ett tag, så blev riktigt rädd... Är så glad över att jag lever och har det bra! Ta vara på din och andras tid med varandra.

Nej, nu fortsätter fredagkvällen! Aloha!




(slänger in en överdrivet överredigerad bild, I know you like it...kinda...)