tisdag 1 mars 2011

summer 2011


Vemdalen en sommardag! Hoppas vi kommer iväg :)



Marstrand, kära Marstrand!



Long Beach, LA. Dör.


tjooo!

har käkat och vart ute me eliot (good to know), sitter nu och ska plugga. yepp. that's life. men det gör ingenting, för jag e ganska glad! i helhet, iaf :)

blir dock lite deppig när jag tittar ut genom mina fönster och fortfarande ser (och känner) snö och kyla. Och det är mars. Så var det ju inte förra året!? Eller??? Längtar verkligen efter sommaren...
*Jag slipper min nuvarande skola - forevaaah!
*Jag får reda på vilket gymnasium jag kommit in på :) (hoppas inte det blir mitt 8:de val, bygg uppe i norrland... tog det på skojs skull då men, hahah....)
*Jag får en ny släkting :D (då e Lollo minsann inte yngst i släkten längre!)
*Jag åker på språkresa :D (Long Beach, LA, en månad... Dör lite)
*Jag ska befinna mig på marstrand också, världens mysigaste ö :) kom gärna dit och hälsa på i sommar!
*jag kanske ska till Vemdalen, min kompis har hus där!

ja, det var lite av det som kmr hända i sommar! Längtar? Hell yeah!!!