tisdag 8 mars 2011

hemma, emma (skrev bara så för att det rimmar...)


Bild på vovven min när han tigger av mig när jag käkar glass... Så sjukt söt!


Tjola!

Vill först tacka er för era grymma kommentarer ni skickar in då o då! :D jättekul, verkligen! Borde ha haft det innan...


Kom ganska nyligen hem, har hunnit käka en glass...
HEY man kan vara uppe extra länge ikväll, man har studiedag imorgon då va! Men tro inte att jag kommer sitta hemma hela dagen och studera då bara för att det är studiedag... Jo men lite plugg blir det nog.

Ikväll hade jag tänkt och sätta ihop en liten video från USA i vintras :) jag fick användning för min lilla videokamera och dokumenterade ibland! Tycker om att göra det, för då har jag en anledning till att få sitta och klippa film! Det är helt seriöst underbart...!

Solen skiner idag och jag har upptäckt att jag är en jä*ligt mycket gladare person då... Tror faktiskt att det där påverkar en hel del. Vem vill leva i ett grått mörker hela tiden?!

Ja, det var det! Kommer nog fler inlägg sedan! Ska innan dess dock ha ringt en tjej på EF (ska tydligen till LA kanske ändå? Nä, här är det inte lätt att bestämma sig, har hela 3 alternativ nu haha...), pluggat lite, tagit ut min hund och ätit upp all glass i frysen... Haha, är galen i glass, helt seriöst...

vi hörs sen!

:)