söndag 27 mars 2011

hello sunshines


kommer jag och mamma iväg idag så hoppas jag att jag även kommer hem med denna t-shirt. Är lite kär i den. Tajta jeans och converse till - då e man cool, baby! Vill nog ha den i XL så den e pösig! Denna finner man på bikbok!



halloj på er!

först vill jag bara säga att jag älskar min iMac sjukt mycket... Och en sak som är väldigt bra med den är att den knappt gör ett ljud ifrån sig, ni vet när man hör att en stationär dator är på. Japp, det märks inte på denna, så jag hade glömt av att den stod på - så under hela natten så har den stått på. Tror inte den va på under Earth Hour, dock...Puh...!

Vad händer idag? Hahah, inte mycket... Ska ha en redovisning imorgon om Pearl Harbor. Det borde verkligen bli klart idag... Så jag får nog sitta inne hela dagen.
Hatar att inte göra någonting. Sitta hemma och bara kötta. Denna helgen var verkligen inte kul. Jo, den hade sina stunder, men i helhet så var det den sämsta på länge.
Fredagkväll: Jag var så trött efter en hel dag på sjukhus, så orkade bara vara med kompisar en liten stund.
Lördag: Träffade Andrea en stund, men sen behövde jag plugga + att jag var trött.
Söndag: Meeer plugg.
Så det har inte hänt så mycket, egentligen. Knappt ett skit.
Jag och mamma kanske skulle iväg och shoppa lite idag men jag vet inte om det blir av. Tror inte ens att jag hinner. Så vi får se!


Jag ska försöka hinna med ett videoinlägg ikväll. DENNA GÅNGEN SKA DET GÅ ATT LADDA UPP, ANNARS KANSKE JAG T.O.M GÖR EN NY BLOGG.
Jag vill inte ladda upp mina videoinlägg på youtube, ni kan inte övertala mig hlr. Så isf byter jag bloggsida.


Nej, nu ska jag typ...gå upp... om jag ska hinna med allt som ska göras idag. Yupp.

sees

:)