lördag 26 mars 2011

glad igen!



Hur kan du fixa en hel dag genom att bara sjunga lite för mig?


Hej på er!!!

Andrea var här en stund och muntrade upp mig :) sedan var jag fortfarande lite stel, men så kom jag på att jag borde lyssna på Michael jackson, det brukar ju hjälpa. Så nu sitter jag här, lyssnar på en av världens bästa låtar på hög volym i hörlurarna, tar ingen skit från någon och bara ler och drömmer mig bort. Mina härliga framtidsdrömmar. Igår trodde jag inte att jag skulle kunna genomföra drömmarna. Trodde jag skulle dö innan jag fyllt tjugo. Men nu känner jag mig starkare än någonsin!!! Yepp, she's back! Lollowood is here!

Och för att förstöra min stund lite så ska jag plugga...x,D men det får man ta! Även på lördagar, ibland... Om man är motiverad nog. Och lyssnar man på MJ så blir man det.

KRAM PÅ ER!

:D