lördag 26 mars 2011

mobilinlägg, så inga bilder Elr ngt

jag har inte ens gått upp ur sängen, men fattar redan att jag är sur idag. Nej, det är nog inte min dag idag, helt enkelt. Jag är trött på människor som slutar att bry sig om varandra sådär! Det går jättefort- sen pang! Sen finns inte polarna där för en längre. (Bara för att jag skriver om detta så betyder det inte att alla fallen handlar om mig, men ja detta händer ju alla så jag är kanske lite inblandad i det jag skriver ändå... Hmm, hängde ni med där?)

Även detta kallas för egoism. Att bara sluta finnas där. Att snabbt ta en utväg utan att kompisen hinner märka innan det är försent.

Sluta med det där! Sluta lämna kompisar i sticket- speciellt när kompisen behöver dig som mest. Ska man behöva skriva om detta när man är nära 16 år? Är det verkligen nödvändigt? Tydligen.


:(