lördag 5 mars 2011

nice lördag

halloj!

"Det" gick inte så bra! Jag och Lisa skulle på filmaudition (kul att ha gjort det), men vi kom inte ens in, det var proppfullt där inne...
Men vi har fått reda på att man kan skicka in en video om man vill. Kanske värt att göra det, man har ju inget att förlora på det :)

Så här har jag lagt upp min dag:
Först lite plugg, sedan hem till Sarah och träffa henne och hennes kompis Andrea, sedan gå hem och gå ut med Eliot och Andrea (inte samma Andrea, hehe), sedan plugga lite till, sedan få hem polare så vi kan glo på melodifestivalen och så! Haha, älska melodifestivalen...

Så jag kommer antagligen inte hinna blogga mer idag! Men imorgon är det söndag, pluggdagen, så då kommer jag säkert ha några ursäkter ibland till att slippa plugga - blogga istället, såklart!

See ya!

:)