torsdag 31 mars 2011

snart är det fredag

sitter i sängen med datorn i knät och bara väntar på att det ska bli fredag. Denna veckan har gått ganska fort, faktiskt! Men vet ni vad det bästa är? Jo - jackan som jag beställde från Global Funk har kommit, så pappsen ska hämta den imorgon! Nu ska det bara bli lite varmare så jag kan börja använde den också...!
Jag beställde den från Smartgirl.se , en riktigt bra hemsida med en massa kläder och annat kul! De har bra priser + snabb leverans. En gång beställde jag boots från Laredoute, och dem sa att jag skulle få bootsen inom två veckor. Men det tog ÖVER TRE MÅNADER. Sådant suger. Men smartgirl levererar tydligen väldigt fort, det är gött! Kolla in hemsidan, alla hittar något!

Vad händer i helgen, då? Schema:

Fredag: Skola, biologiprov, sedan myskväll med bara Lisa!

Lördag: Lära mig dyka med polare (kan verkligen inte dyka), kolla kläder och kanske gå på party, får se om jag pallar, är egentligen ingen festtyp.

Söndag: Kanske gå på bio med Lisa (?) och dra iväg och fira en kompis som fyllt år. Stanna uppe länge p.g.a ledig dag på måndag!

är nu trött...ska sova.

ganatt

:)