onsdag 30 mars 2011

trött och lat...




Hej på er!

Är så sjukt trött idag... Orkar knappt prata... Brukar skypea med polare på kvällarna, men tror inte jag kmr orka det idag, isf måste jag dricka en massa saft elr något för att hålla energin uppe.
Ska ta ett skönt bad och plugga lite, lära mig två låtar utantill (ja, värt att försöka iaf... vill göra covers av dem och dela med mig av här på bloggen + youtube) etc. Orkar inte göra så mycket mer. Är av någon anledning helt slut!

Gjorde prov idag i hemkunskap, tror det gick helt ok...? Förutom min sås. Hade i för mycket soya. Annars, så!?

Åh, torsdag imorgon... Vi börjar närma oss helgen lite här! SKÖNT! Har lite planer på vad som kommer hända, får bara se om jag orkar genomföra allt... Lördagkväll, till exempel. Annars så! :)

Hade tänkt göra något sjukt inlägg elr något sen, så titta förbi senare! This is not over...

KJAM PÅ EJ! (=kram på er)