fredag 11 mars 2011

friiiday


Haha, go bild på mig, wera och lisa! :)


halloj på er!

sitter hemma och chillar, det är ju fredag! ska snart iväg med Bella och göra en grej, men tänker inte säga vad, om hon nu skulle läsa detta! Det e en hemlis, hon får inte veta! Jaja, det ska bli väldigt trevligt iaf! :D

Helgen ska bli rolig! Imorgon, tidigt på dagen, så kommer skåningarna + en kungsbackare från språkresan och vi ska ha det sjukt roligt, det vet jag!


Vill skriva lite om oss människor! För vi är som vi är. Ganska tråkiga, vissa av oss, som går runt och ser likadana ut, för att vara på den säkra sidan.
Ska du va me mig så får du fatta att jag inte är sådan och kommer inte bli. Jag kan stå och snacka om mina converse i en timme. Jag kan snacka skit om grönsaker när jag är trött och flummig. Jag kanske tjatar på dig om att du inte ska använda Listerine, för det förstör ditt tandkött. Jag kan ha en udda musiksmak, vilket jag har.
Men är det inte allt detta som gör mig till mig? Om du tycker att jag är konstig, på ett dåligt sätt, och diskuterar det med dina polare så säger jag bara såhär - sluta häng med mig då! Utan gilla produkten eller inte! För annars slösar du bara tid ;)

ha en bra fredag!

sees :)