onsdag 30 mars 2011

varför ändra för mycket på andras stil...


don't change my style


Jag sitter och kollar på ett program om två människor som går runt och ändrar på allas klädstilar. Det är en sak om man finputsar en stil, men att gå och ändra på hela skiten är inte okej, tycker jag.
En gång skulle de ändra på en kvinnas stil som dessutom redan var snygg! Sedan gjorde de henne tantigare. Och i slutet av programmet så har hon lixom världens fakesmile och säger smörigt "Jag är jättenöjd med min nya stil......." och då tycker jag bara synd om människan.
Om någon skulle försöka förändra min stil så hade jag mördat personen. Typ. Och om någon skulle fråga mig "vem tycker du klär sig bäst i hela världen?" så hade jag svarat mig själv, för jag klär mig ju i det jag tycker om mest. Så varför skulle jag inte tycka det?
Nej, ta tag mer i era egna liv! Det är okej att finputsa människornas stil i dessa programmen, men de ändrar ju på allt, hur kul är det...?