söndag 20 mars 2011

gomörrn!


Detta må vara en gammal konsol, men den vi har är ÄNNU äldre! Självaste spelen är små lådor som man stoppar in i konsolen. Sjuukt ^^


hej på er!

Igår var en bra dag! Efter mitt senaste inlägg så bowlade vi ett gäng (ena stunden kan jag missa alla käglor, nästa blir det strike. YOU NEVER KNOW!), sen käkade vi pizza och efter det drog vi hem till mig! Vi såg Grown Ups, såklart. Sen så tvingade mina kompisar mig till att sjunga och spela lite gitarr, vilket har gjort så att jag ännu en gång har ont i halsen xD så inte mitt fel... skyll på kompisarna... Funkar alltid... ibland...

Idag ska jag och Lisa spela in video, yeey! Och spela tv-spel... Yes, jag gillar tv-spel. Visste ni det?! Jaja, vi ska plocka fram en konsoll från 80-talet som mina kusiner hade i sina yngre år. Ska bli ROLIGT!
Ska också hinna plugga, dock... Missade ju biologi nationella, så det ska göras på tisdag istället... Suck.

Visst är typ våren här nu? Det ska tydligen inte snöa mer (det är ett mirakel) så det känns gött! Slängde på mig skinnjacka igår - det kändes bra! Riktigt bra!

Detta är ett bra år, kan inte sluta tänka på det. Jag minns att jag hade sönder två speglar när jag var yngre. Tror att de sju åren har gått nu! Hahah ;)

sees!


(P.S: Någon av människorna som var här igår - tog ni bilder??? Skicka gärna isf, typ mms elr mail! Tack!)

:)