söndag 27 mars 2011

Saker jag ska göra innan jag dör

Det finns en del saker som jag måste ha gjort innan jag dör. Vill ni se några av grejerna?

*Hoppa Fallskärm: Känslan måste vara helt sjuk... Måste prova.
*Åka till Kanada, Australien och Japan: Places jag måste besöka.
*Ha MINST 100 par converse: Japp, samlingen ska bli stor...!
*Se Crash Test Dummies spela live: Jag får rysningar bara av att se en video på dem på youtube när dem spelar live.
*Träffa en disneykändis på disneyland: Asså jag hade mål även när jag var liten. Bara för att jag växer så behöver inte det betyda att jag inte tänker fullfölja det jag velat göra!
*Träffa Jonas Brothers: Ännu en grej jag ville göra när jag var typ elva, kanske tolv. Men jag fullföljer!
*Bada i nyponsoppa: En grej jag ville göra när jag var ännu mindre. Suck, vilka drömmar man hade.
*Köpa en Les Paul-gitarr: Okej, jag är inte så bra på elgitarr, men den kan hänga snyggt på väggen en dag, när jag har råd...
*Lära mig surfa: Hade chansen i Hawaii, men maneterna var tydligen farliga, så vågade inte... Men en dag, då f*n!



Hoppa fallskärm är ett måste.


Jag bara måste få se CTD spela live någon gång.