söndag 2 januari 2011

mobilinlägg

heej! hoppas er nyårsafton var bra! Min var nice, men kvällen varade inte så länge för jag var sjukt trött x) det var en stor fest på hotellet men 1. Var trött. 2. Brorsan orkade inte heller gå, så ofta man skulle gått ensam? x) Jaja det va trevligt iaf!:)

Idag ska vi byta hotell, så måste packa... Det kmr ta tid... Men kan ju skylla på att jag måste blogga? haha.

Har köpt något som jag lääänge velat ha- Ed Hardy-skor!:) här finns allt. Allt du önskar dig finns här. USA har typ allt...

Imorgon ska jag o pappa surfa!!! Första gången i mitt liv :))) ska bli askul! Hoppas ngn i familjen kan ta sköna bilder på det, som bevis på att jag faktiskt har surfat ;)

Chattade med Emelia o wera på fb i morse. Internet här e segt men det funkade en stund! Saknar mina kära polare! Man fattar alltid hur omtyckta dem är när man väl saknar dem och inte har sett dem på ett tag.
DOCK så saknar jag INTE det svenska vädret!!! Bläää :(

Ne nu får jag faktiskt ta o packa... Ses!