torsdag 30 december 2010

Hawaii

Jag befinner mig i Hawaii! Ska börja lite från där jag var senast:

Vi åkte på kändistur nästa dag. Var utanför en massa kändisars hus, bland annat ADAM SANDLERS!!! Och... HAN VAR HEMMA! Så jag har varit några meter från honom! Och en massa andra coolingar :D COOLT.

Vi stack på musikal, den var helt ok! Men de snackade spanska typ hela tiden så jag fattade inte så mkt xD haha jaja, den va ok!

Nästa dag dök upp och vi shoppade lite, sedan tog vi planet i sex timmar till Honolulu, Hawaii. Jag fick sitta bredvid världens mest förkylda man i världen som satt och snörvla och snorade, blääää tyckte jag men nu e jag här och kan lika gärna glömma honom :P
Har solat och badat idag. Ute är det ca 27, 28 grader och i vattnet ca 24. Så jag klagar verkligen inte!!!
Så fort vi kom till hotellet här så fick vi hawaiianska halsband på oss, ni vet sådana där som är gjorda på endast blommor och en tråd ^^

Vi ska faktiskt byta hotell om tre dagar, mamma ville egentligen bo på ett annat men vi fick bara några nätter där (pga att det va fullt innan dess) så nu bor vi på ett annat, som dock jag diggar! Men jaa vi får se =) känner att jag aldrig kan "slå läger" riktigt och packa upp allt, men jaja hehe det e skitsaker man knappt kan klaga på...

En sak är negativt med USA. Man kan nästan bara köpa fet mat och en massa snacks och grejer, inte konstigt att USA är har den mest överviktiga befolkningen o.O jag lixom frossar i mig skit här borta känner jag xD not good... men...gott!

Jag hoppas att jag och Emelia åker till LA med EF till sommaren. Så värt!!! Vill verkligen tillbaka dit snart.

Nog om mig! Hur har ni det där borta i kylan? Kallt? Hmm... Tänker på er, mohaha. Så, tack för mig. Hej så länge =)