söndag 12 december 2010

söndag


har haft sosso här idag, skitmysigt! man har aldrig tråkigt med henne asså! =)
ska nu klippa ihop filmen jag och lisa gjorde i fredags. Kommer bli klurigt med tanke på en sak jag inte orkar förklara här just nu, men jag ska nog lösa det! kanske blir den färdig idag? Who knows!

kolla in bootsen här... önska önska ööönska! lär inte få dem, finns antagligen inte i min storlek... men man får väl drömma???

ska upp klockan HALV SEX imorgon för luciatåget... kan inte ens alla låtar utantill ännu xD borde kanske öva lite innan jag lägger mig...?

ooj blev skitskraj precis, det skjuts upp raketer nu och jag trodde det åskade först xD men haha jaja det e la trevligt =) för er som inte ska lägga er lika tidigt som jag pga att jag ska upp klockan HALV SEX imorgon: missa inte vem kan slå filip och fredrik ikväll!!! ses ;)