torsdag 2 december 2010

godiset tog slut


köpte godis i lördags! mycket godis!!! idag tog det slut...! bra att veta, tänkte jag :P

ibland händer det så sjukt läskiga saker :O har tex letat efter mitt sjökort till navigationen i säkert två, tre veckor o.O och nu kom jag att tänka på det: Lollo, du måste leta efter ditt sjökort...! så vänder jag mig om och så ligger det under nattduksbordet. Precis efter. Läskig, eller vad?!

Pluggat svenska, o det kmr nog gå bra på provet imorgon! Det känns bra!

Jag har rätt att få skryta på min blogg... det är ju min blogg, eller hur? Om ni inte vill veta ngt om mitt liv så kanske ni inte ska hänga på min blogg x) men det jag vill säga är: jag kan inte fatta att jag ska till usa för andra gången i år :DD hawaii dessutom! En önskan går i uppfyllelse! Hallelujah! Livet är rätt så gött ändå... Ibland får man dansa på rosor, ibland får man kämpa sig över taggarna... Ena dagen så pluggar man i en hel dag, men i nästa så sitter man på en strand på andra sidan jordklotet ;) så det sker bra saker ibland! Man ska inte bara se det negativa här i livet... Som jag typ har gjort de senaste dagarna...

Idag sa Lisa ngt rätt så kul på spårvagnen.
Lollo: En vecka med prov kvar kanske inte låter så mycket, men det känns jobbigt ändå... En hel vecka kvar med en massa plugg...fan...:( *suck*
Lisa: Men Lollo *säger hon uppmuntrat, men sedan tänker hon efter*... Är det inte mer än en vecka...?
x,DD

Jag vill bara säga till mina kära vänner som bloggar: Ni e så sega, ibland tar det flera dagar för vissa av er att lägga upp ett nytt inlägg xD så lång tid tar det la inte? Kom igen nu!!!

Nu ska man nog plugga vidare. Bjussar på en bild på mig o Lisa :P och nej hennes tunga är inte så stor i verkligheten :P