onsdag 15 december 2010

plugg


okej, jag skrev för några dagar sedan att jag inte hade något plugg kvar, men jag har lite NO att läsa, så ah idag får det bli lite till... men sen e det klart :D

volleybollturnering idag i skolan :)) va riktigt kul! gillar den sporten asså! är kanske inte bäst av alla, men jag spelade verkligen mitt bästa idag och gav allt! till skillnad från några andra i klassen som inte trodde vi hade en chans, så mitt i skiten så drog de mesarna hem... men grattis till 9D som vann :D

sök på youtube: merry christmas - once in every lifetime. Videon med den låten till är jättefin! så titta =)

har gjort en dum sak... åt upp min chokladkalender igår o.O var så sjukt godissugen och såg den ligga där och kunde inte låta bli... så det blev som det blev. förlåt..... någon.....

ne, nu ska jag nog plugga lite... men vill bara säga att min bästa vän som numera bor i Kina kommer hit på söndag :DD ska bli så kul!!! saknar dig, Lif :)))
ses!


ps du kan ej kommentera på denna blogg