tisdag 21 december 2010

5 dagar kvar!!!


Yepp, that's right! En lång flygresa blir det... Om vi räknar med den från Tyskland till LA, då. "Bara" 17 timmar lång cirka...o.O
Jag har alltid tyckt att grejen med iPad är onödigt. En förstorad iPod T, lixom. Kul. Men NU kommer den till användning på flyget, eftersom vi laddar över filmer till den. Det e nice ;)

Jag e lite trött på min design på denna bloggen... Ska be min kompis fixa en fin header till mig i januari! Hon e bra på sådant ;)

Ska ut me vovven + Andrea om en stund, sedan åka till stan med tjejerna och sedan sover Lif över här ;) och sedan går ett halvår till utan Lif............... Men väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge, eller vad man nu säger...!

Mitt ben: Ja, det gör fortfarande skitont. Tror jag fick en ganska hård smäll i knät, faktiskt. Ska nog vira runt lite bandage eller något... Det värsta är att gå i trappor. Det e trögt. Men jaja det kunde varit värre!!!

Så, då drar jag! Ses =)