onsdag 22 december 2010

=)



hejsan hoppsan blabla, hejhej, ja hej hej... (flummigt, I know...)

Hade några ur släkten här idag =) fick några julklappar! De flesta kommer på självaste julafton, men jaa fick lite idag ;) bland annat tröjan ni ser här ovanför med Lady Gaga på (hade jag önskat mig!) och singstar med bra låtar, etc ;) en av julklapparna jag skulle fått försvann o.O jaja den dyker la upp!

Skype funkar inte för de flesta just nu... jobbigt! diggar ju skype!


när jag såg gamla foton som jag la upp här om dagen (finns här nedanför) så kom jag på hur mycket mer självsäker jag är numera. När jag gick i sjuan var jag väldigt osäker och var lite osäker på vem jag var, men idag är jag en tjej som vet vem jag är och som diggar mig själv! Och det känns riktigt bra! jag har börjat se det positiva i mig själv. Och jag vill att fler människor ska se bra saker med sig själv! Här kommer en liten lista på saker jag tycker om med mig själv:
*Jag gillar mina ögon. Får en del komplimanger för mina ögon och jag har kommit fram till att jag diggar dem!
*Jag kan få många människor att skratta!
*Jag har en egen personlighet och en egen stil, som är unik!
*Jag gillar min längd =) för det mesta iaf!
*Jag tycker om min fantasi och mina mål här i livet

Det finns nog lite mer saker! Det finns självklart saker med mig själv som jag absolut inte tycker om, men människan tänker för mkt på sina brister och för lite på sina positiva delar! Så jag tycker att alla ska komma på vad som är bra med en själv! Det finns alltid något ;)

ses!