torsdag 23 december 2010

tiden går långsamt...






vaknade klockan 11 idag, drömde att jag började i gymnasiet, det var coolt... Yes!

Tiden går sjukt långsamt nu, känner jag... Jag börjar redan få resfeber x) Vill iväg! Känner att jag skriver ganska mycket om denna resan på bloggen... Jaja, det är min blogg!?
Här är en liten lista på saker jag ska göra I USA, hehehehe...:
*Kolla in Universal Studios
*Gå på walk of fame
*Gå på musikal, "West Side Story"
*Åka på kändistur
*Kanske smyga utanför Adam Sandlers hus...
*Surfa på Hawaii
*Sola och chilla...
*Leta efter en massa amerikanskt godis

Ja, det finns en hel del! Planerar att ta med min dator dit... värt?

tror jag ska fixa så att ni kan kommentera... men att jag måste acceptera kommentaren innan den publiceras, då. Så ja, ni kan ju börja kommentera lite när ni känner för det ;)

har provat på mitt nya singstar, kul kul! roligast att sjunga paramore och buzzcocks =))

ses!