torsdag 23 december 2010

KALLT


Idag e det sjukt kallt i Göteborg... För att vara Göteborg, asså... Vissa uppe i Norrland kan ju säga "Ni ska inte klaga - vi har -30 här uppe!!!" så nejdå, ska inte klaga för mycket!
Men en sak kan jag klaga på! Var ute med eliot och andrea precis, och det var så kallt så min "köldexem", eller vad man ska kalla det för, är tillbaka :( röda små prickar som lägger sig på underarmen!!! Kliar så jag dör 0.0

Bella och Lollo tittade förbi. Bella gav mig en fin julklapp! (se bild ovanför) Japp, lila eyeliner och ögonskugga! Det gillar vi :D nu har jag blå, svart, grön och lila eyeliner! Nice, dude :D

(jag har inte fixat så att alla kan kommentera, väntar med det tills jag kommer hem)


Vet att jag skrev om min dröm här förut idag, men jag drömde ju att jag gick i gymnasiet och det var grymt nice!!! Förlåt, men jag har verkligen tröttnat på min skola :( jag vill bara gå ut grundskolan nu och träffa lite nytt folk och ha en ny, vardaglig miljö! Vet att det är fler som tänker som jag. Men nu är det bara några månader kvar... Sedan så går jag vidare i livet! =)
Vill så gärna gå media. Många har inte bestämt sig för vad de vill syssla med ännu, och jag vet inte heller exakt vad jag vill syssla med, men jag vet ungefär vilket område jag vill hålla på med - och det är media.
Helst av allt så vill jag syssla med film. Kanske filmklippare, filmproducent, regissör... Det vore coolt! Men media är rätt så brett, så jag kan även bli reporter, eller hålla på med reklam,,, det finns en del! Och det är grejer jag tycker är kul! Kanske vill gå media musik också, då är det, som det låter, media och musik xD ännu bredare!
Så det finns val... Och snart ska jag äntligen välja!