söndag 5 december 2010

druggelguggel






To much to take, to much to make, I can see the light, but still its far away...
Yepp, it is.

Har vaknat ganska nyligen. Blä. Ville sova vidare... Men tiden går. Men klockan säger inte tick, tack, tick tack... Utan den säger plugg, plugg, plugg, plugg...:(

Har lekt me fotoeffekter på nätet en liten stund, här har ni lite resultat, här ovanför :P

Snart e det jul... Wow! Det var la nyligen sommar?:O seriöst! Det går sketans fort asså!

Snart så befinner jag mig på Hawaii... Vet ni varför jag tjatar om det hela tiden? Jo, för jag har velat åka dit sedan jag va typ sju, åtta år gammal! Jag har tjatat och tjatat... Och nu så blir det så!
I natt hade jag en halvt underbar dröm... Drömde att Crash Test Dummies kom hit och skulle ha en konsert. Jag köpte biljetter och skulle gå, såklart ;) men så glömde jag av tiden! Så jag skyndade mig dit och då höll det bara på i en kvart till.............. Men ja jag fick se dem och lyssna och aah det va skitcoolt! Önska att det va så på riktigt...

Ne nu får man la gå upp. Tillbaka till verkligheten, lixom. Jaja ses :D