tisdag 14 december 2010

tjoho!


hej! idag e en bra dag =) såg klart en film idag i skolan med min klass, "Joyeux Noël", riktigt fin. Handlar om första världskriget, på julafton så krigar de inte under kvällen, utan har det trevligt och umgås. Åh en riktigt fin film! se den.

imorgon ska jag ha kafé i skolan. Kommer sjabbla till det med betalningen, lovar x( men jaja haha vem bryr sig?
sedan är det turnering i v-boll. (fin förkortning, va? volley, om ni undrar... hmm, nödvändigt att jag gör det så komplicerat haha) och ojoj med mig i laget så blir det svårt att vinna... Men jaja det e bara o kämpa!


Gillar Fokis blogg. Vill bara säga det! Hon är glad och positiv i sina inlägg och man blir glad av att läsa den! Så fattar inte vad vissa menar med att hon är för positiv och gullig? Hon har ju en egen stil. Och hur kul är det med människor som skriver deppiga inlägg? Alla mina inlägg är säkert inte positiva, men en blogg ska ju i helhet vara rolig att läsa?

ses!