lördag 25 december 2010

Imorgon drar vi!


(Bilden: Skor som jag önskade mig i julklapp. Mamma förklarade att de inte fanns i min storlek... Så, ska leta reda på dessa skorna i USA! Jakten kan snart börja... Önska mig lycka till!)



Men hejsan! Hoppas ni hade en cool julafton igår ;)

Sitter och lyssnar på Rick Springfields "Jessie's Girl", riktigt bra grejer! Ska snart ta ett skönt bad...=)
Har också en del packning att ta itu med.

Dagens problem: Min nya mysdräkt... VILL INTE ATT DEN SKA VARA FÖR LITEN... Ville så gärna använda den på planet :((((( Jag e rätt så lång så dräkten kändes lite kort...:(

Har lite resfeber!!! Blir en sjukt lång resa... Ca 2 timmar till München (stavas det så? Det gör det va?) och sedan 13 timmar därifrån... Men det leder till något bra! :D så det känns gött ;)

Vi tar med oss en dator så jag kan nog blogga lite ibland =) blir dock inga bilder, men ni kan ju titta in ibland och läsa lite :) ska dra nu! Men det blir nog ett till inlägg senare!