fredag 24 december 2010

JULKLAPPAR






Jag älskar den här idén med julklappar! Älskar att både få och ge! Få är ju askul... Men att ge bort något och se personens glada min när personen öppnar paketet... Ja, det är en härlig känsla!
Veta lite vad jag fått...?
Ok en lista på några av grejerna då :)))

*En skjorta jag önskat mig!
*Videokamera
*Avancerat filmprogram till datorn
*Blå mysdräkt (ska dock byta ut den till en annan storlek... synd, hade ju tänkt använda den på planet! D: )
*Pengar :DDD
*Böcker (bla Blondinbellas "Egoboost". Läser inte hennes blogg o så men boken verkar bra!)
Jaa mer kläder, iTunes-kort, badbomb, smink, jaa nä orkar inte skriva allt men är väldigt glad :DD

Pengarna ska jag använda i USA så jag kan plocka på mig lite grejer, ett par converse tex? ^^

hoppas ni fått fina grejer!