onsdag 1 december 2010

ohej ohå


blev ganska glad idag när jag insåg att det bara är några skoldagar kvar =) typ tio nu...? ah ngt sånt =))

idag somnade jag när jag kom hem från skolan x) det va så skönt! Och igår gick jag och la mig 21:20 :O jag e så himla trött numera... Ska bli skönt med lov snart =) vill bara att denna veckan och nästa ska bli klara så jag får tillbaka mitt liv! (för några veckor iaf...) antar att ni håller med mig, det e ju inte bara jag som har mycket plugg, utan antagligen ni också. Speciellt ni läsare från USA (yey jag har några läsare från usa!!!) ni måste ha mkt prov och skit... ni e tuffa och tappra! jag bara klagar...:P

"plugga" är inget fint ord... visst låter "studera" mkt coolare? Låter som att man går på någon proffsig högskola och studerar... jag kanske ska börja kalla mig för student? :P

här sitter jag och dricker julmust. Ska ner och sno lite deg från brorsans bakning... han gör kolakaka :P och DET GILLAR VI!

vi ses ;)