torsdag 20 januari 2011

2. Min stil


2. Min stil:

Ja då hamnade vi på nummer två! Så ska helt enkelt beskriva min stil!

Jag tycker att jag klär mig ganska rockigt, men ändå med en egen stil! Lollo i vardagen brukar ha jeans (antingen tajta eller pösiga!), t-shirt med tryck på, en skjorta över det, converse, lite svart runt ögonen och något snyggt nitarmband till. Men hemma så brukar jag bara ha typ myskläder...
Som sagt så är converse min stil! Det är därför jag har lite problem med snön, kan ju inte använda mina converse då... Jag handlar mina kläder typ överallt. Hittar jag något snyggt så försöker jag satsa! Brukar dock nästan aldrig shoppa på nätet.
Jag tar gärna små risker när det gäller min stil. Har tex fått en skjorta med puffärm, lite lady gaga stil! Tycker att den är mycket speciell, men jag tycker om den!
Så min stil är personlig, men lutar lite åt den rockiga sidan! Det betyder dock inte att jag bara lyssnar på rock, utan lyssnar på allt möjligt!