onsdag 19 januari 2011

1. Mig själv


Var inne på den första kategorin och hade därför tänkt att skriva om mig själv, helt enkelt!


Jag är en tjej som kommer från Örgryte. Jag föddes i April år 1995, är alltså snart 16 år.
Jag är ca 1,75 m lång och har (egentligen) mörkblont hår och har blågrå ögon. Jag ser alltså ganska så svensk ut!
Jag älskar polare, musik, datorer, coola kläder (tex converse), hundar (har en egen vovve som heter Eliot), och god mat!
Som person så är jag ganska utåtriktad (tror jag...?), pratglad, etc. Jag gillar att prova nya grejer, men gillar inte allt för stora förändringar (är oxe och oxar är kända för det faktiskt), jag är en drömmare, kan sitta en halv lektion och drömma. Helt tappa koncentrationen, lixom... Jag drömmer om allt möjligt, faktiskt. Framtiden, vad jag ska göra efter skolan... Allt möjligt, egentligen. Jag är dock ganska envis och blir aningen irriterad när jag inte får som jag vill eller när människor inte lyssnar på mig. Om jag vore känd för något så skulle det vara för min skumma humor och för min konstiga dansstil.

Lite om mig! Tack och hej!