måndag 17 januari 2011

please, be YOU


wera - en av mina bästa polare! jag diggar henne för hennes najsiga stil!


här går man i nian och måste barnsligt nog fortfarande ta upp det här med att vara sig själv, lite tragiskt faktiskt... Jag trodde man kunde ha en egen stil när man nästan är 16 år...?
Kommer gående i skolan med tajta brallor, lite cowboy aktiga (ja, det ska särskrivning där faktiskt, tihihihihi) boots, en tröja med lady gaga på och mängder av roliga smycken. Och så står ett gulligt litet tjejgäng där. Så fort tjejerna får syn på mig så blir det helt tyst och man känner verkligen hur deras blickar lyser igenom mig. Galet! Men who cares? Jag diggar min stil! Annars hade jag inte haft den! Annars hade jag ju haft en annan jag gillade. Men nu trivs jag med denna, ska man behöva ta upp det i nian? Så töntigt...

Hade det varit i sjuan så hade jag smitit iväg av rädsla. Idag så skiter jag i sådana där bruttor och känner mognad!
Häng me polare som diggar dig för den du är! Always! Forfan! :D