onsdag 19 januari 2011

härmapa


hej!
är lite smått orolig för pappsen är på sjukhus :/ är antagligen bara blindtarmen, som i många fall, men man blir ju lite skraj, såklart... Men det fixar Nybbe!

har ingen kul kväll framför mig, direkt. Plugg inför ett SO-prov och SJU LÄXOR. KUL VA?

Men jag hade tänkt att härma alla andra bloggare, för jag e lite av en härmapa ibland... Så ska ha sådana där siffror, när jag känner för det så tar jag en kategori i ett inlägg i tur och ordning. Här har ni alla kategorier:

1. Mig själv
2. Min stil
3. Min första kärlek
4. Min familj
5. Mitt rum
6. Mina drömmar
7. Ett härligt minne
8. Detta gör mig glad
9. Detta får mig att gråta
10. Mina bästisar
11. Min musikstil
12. Landet jag bor i
13. Min skola
14. Den bästa sommaren
15. Den bästa resan
16. Vad är kärlek?
17. Min kommande födelsedag
18. Vad jag saknar
19. Min framtid
20. Mina största rädslor


Kul att det slutar med mina största rädslor... Fint avslut! Jaja, nu kommer jag ha en del att skriva om iaf! Kör nog igång med den första nu...