tisdag 11 januari 2011

ett av mina favoritmärken


(köpte denna jackan i USA! Är himla nöjd!)





(De har en hel del tryck med skelett på. Har inte detta linnet, men jag har en vit t-shirt med ett liknande tryck)




jag shoppar från H&M till NK. Jag blandar mina inköp. Så länge kläderna e sköna och snygga så e jag nöjd! Skulle aldrig betala 6000 för en jacka. Skulle dock aldrig betala 90 för en heller.
Whatever, det jag ville skriva lite om var om ett av mina favoritmärken! En bloggare ska variera sitt skrivande ibland, tycker jag. Inte alltid skriva om vad man har gjort under dagen och sånt, (skola, bad och sovit för min del om ni undrar), utan bland kan man ju skriva om andra ämnen, right?

All Saints: Ett engelskt märke. Jag gillar det för att kläderna har en sjukt cool stil. Det är rock, men ändå eget. Det är grått, svart, vitt och brunt för det mesta, snygg färgkombination, helt enkelt.
Jag har inte så mycket grejer härifrån, för All Saints finns inte i Sverige, utan man finner deras kläder i England och USA. Jag har iaf lite kläder och smycken därifrån, för de kläderna e så coola! Hoppas ni håller me =) finns kläder för både killar o tjejer.