söndag 23 januari 2011

7. Ett härligt minne


här satt vi! tre bilder från den dagen. HAHA diggar mitt hår den sommarn, asså


"I'm a high school-girl ;D"


Ruuumpor!! Härligt. Det var bara vi som orkade springa upp...:P


7. Ett härligt minne


Det finns faktiskt många härliga minnen som har satt sig fast i min hjärna. Hårt! Vet inte riktigt vilket jag ska berätta om...
*Tänker*

det var i Torquay. Vi åkte till ett ställe med ett ganska kul namn - Cockington... hahah! Tror det va den gången vi åkte dit, iaf!
Det var som en liiiiten stad med jättesmå affärer! Vi hoppade in ett gäng och köpte glass och grejer. Sedan satte vi oss vid en staty utanför och snackade och hade det allmänt kul ihop. Vi diskuterade vad alla skulle göra under kvällen. Vissa skulle på disco, andra skulle gå på någon modeshow! Jag stack till discot för att "dansa av mig", men jag minns att det var en sjukt härlig, varm och solig dag, och alla hade en kul kväll framför sig...