fredag 7 januari 2011

åker hem imorgon

asså jag har sett för mycket filmer och grejer om plan som råkat illa ut. Inte så bra. Har blivit lite känslig med allt det där, så nu är jag säker: jag. har. fått. flygskräck.
risken är otroligt liten. flera tusen plan lyfter varje dag och endast 15 plan cirka råkar illa ut per år, och de flesta överlever. Men tänk om just JAG har otur?! Wow, jag e verkligen öppen i min blogg... x) fler människor blir sparkade av åsnor i baken än råkar illa ut i en flygolycka varje dag. Sant. Försöker tänka på det.
Det va en hel del turbulens (fy fan!) på planet så nu skakar hela min värld, vilket är lite komiskt med tanke på att jag befinner mig nästan högst upp i San Franciscos högsta hus- 41;e våningen. Känns som att huset gungar. Gör det antagligen inte. Är bara knäpp x)

Shopping i stan och sådant annars :) upp tidigt imorgon, har en jävligt lång dag framför mig. Flyg på 12 timmar till Tyskland o sen plan därifrån och hem. Önska mig lycka till, med tanke på min flygskräck...