lördag 15 januari 2011

grejer jag inte tål


(tål faktiskt inte dessa skorna på tjejer...)



här kommer en lista på grejer jag verkligen inte tål:
(obs: har verkligen INTE något emot människor som inte håller med!)

*Människor som har converse när det är snö ute. Är man dum i huvet? Ett lager tyg om fötterna när det är snö ute... Tänk en andra gång.

*Döda fåglar. Har ingen aning om varför jag har problem med döda fåglar. Det är bara hemskt, helt enkelt.

*Icke-gay tjejer som hånglar. Det är en sak om en tjej har en tjej, men när tjejkompisar studsar runt och kysser varandra så undrar jag ibland... Vad är grejen?

*Tjejer i herrskor: Trenden med att tjejer ska gå runt i snygga herrskor... Jag förstår inte varför jag inte diggar det, har lixom ingen motivering. Men vad jag vet är att jag inte tycker om det!

*Wannabeeeeees. När tex Lady GaGa trädde ut i kläder som skulle kunna sitta på en robot och dräkter utan ben - alla artister började härma henne. Hatar. Hatar. Hatar. Det.

*Snorunge: Bortskämd kan man vara. Men otacksam OCH bortskämd - hatar det! Ser på sweet 16 ibland på MTV och man vill ju bara slå till snorungarna. "OM INTE JAY-Z UPPTRÄDER SÅ DÖDAR JAG ALLIHOP!" men vafan, lugna ner dig... Tänk på människor som blir överlyckliga om de har något att äta på sina födelsedagar...

*Sverigedemokraterna: Rasister....Rasister...Rasister... Blir galen. Himla rasister. Behöver jag säga mer?

*Människor som inte fattar grejen med att plugga: Varför skiter ni totalt i att plugga? Man behöver inte ha mvg i alla ämnen, bara du har tillräckligt bra så du iaf kmr in på ett gymnasium... Låter inte det bra?