tisdag 11 januari 2011

:DDDDDDD ........

Lite kul info om mig, jaaa jätteroligt!


Bästa veckodagen: fredag, tror jag...! då har man en hel helg framför sig :P

Humör: nu e jag trött.................... har inte kommit in i dygnet ännu

Favoritgodis: körsbär och amerikanska gummimaskar

Något du absolut inte äter: paprika, bläää

Kläder just nu: mysdräkt =)

Musik just nu: e för trött för att orka lyssna på något

Favoritsaft: hallon, eller blåbär

Dagens längtan: min 16-årsdag!

Antal kuddar du sover med: två till tre st

Instrument du spelar: lite gitarr, lite piano, lite trummor och lite flöjt

Dagens frisyr: innan va frissan platt, nu e den lockig (nyduschad)

Kommer du ihåg din första kärlek?: öh nä, mamma har berättat om honom men jag minns honom inte xD

Har du homosexuella vänner?: ah

Tror du att det är möjligt att kunna vara trogen för alltid: yes!

Ser du på kärleken som ett misstag: öh nä? det blir lätt det men i helhet så, nä

Bio eller promenad: hmm, beror på film och temperatur utomhus x)

Dagens borde: jag borde gå och lägga mig nu, e trött...

Dagens fundering: gymnasieval. som vanligt.

Snarkar du?: nä isf lite om jag e förkyld

Rädd för insekter: jao numera xD förutom pappa långbens!

Det här är jag bra på: klippa film, äta fort, sköta hundar, skriva etc

Vad vill du jobba som?: vill helst jobba inom filmindustrin, men journalist eller något annat inom media hade också vart kul!

Chips eller godis: chips!!!

Skriver du dagbok: har gjort det, men inte nu

Har du tatuerat eller piercat dig?: öh tog hål i öronen när jag va 11, men de har vuxit igen x)

Hur många syskon har du?: ett syskon, brorsan.

Är du rädd för blod?: njae

Är du stark?: fysiskt? njao helt ok! som person? hoppas det!

Röker eller snusar du?: nä usch fyyy

Använder du knark?: öh nej? xD

Kaffe eller te: hmm gillar inget av dem så mkt men isf te

London eller Paris?: London!!!

Favoritfärg: hmm, gillar nog mest grått, svart, rött och mörkblått

Född: Mölndal , 1995

Fest eller myskvällar: myskvällar