fredag 7 januari 2011

jaao du

har ju hamnat två timmar fram helt plötsligt, så jag e inte trött fast än jag ska upp snart... Vad gör man då?? Bloggar...? Tydligen.

Världen snurrar fortfarande och det känns verkligen som att rummet gungar. Brorsan kan garantera att det inte gör det, men när man ser ut över utsikten och allt gungar så blir man lite skrämd...

Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag längtar faktiskt hem...! Lite. Saknar inte kylan. Och verkligen inte skolan. Men Min hund! Mina polare! Mitt rum! Svensk mat! Internet som funkar hela tiden! Jah...
Vad jag dock kommer sakna har vi minst en lika stor dos av... Orka nämna allt x)

Mina inlägg blir bara roligare och roligare, eller hur...? x) ska sova och förbereda mig inför den förjävliga dagen som väntar. Men snart e jag hemma, yey! Ses :)