måndag 10 januari 2011

never wanna sleep, yoooo



annars så brukar jag älska att lägga mig. Men idag så vill jag vara uppe länge! Vill inte sova, för innan du hinner räkna till tre så ringer väckarklockan igen och du ska upp till skolan! Så, varför inte dra ut på tiden lite extra? ;P

ni kanske har märkt att det verkligen inte går att kommentera nu. Står inte ens "kommentarer" under varje inlägg. Jag e lite mesig som inte vill ha kommentarer, men jag känner att jag vill bara skriva om mig själv och hålla er "uppdaterade", ni som vill veta. Jag behöver inte ha svar på tal, för detta som skrivs e det jag gör och tycker så det är bara så. Kommentarer e onödigt. Behöver ingen bekräftelse på att jag har läsare. Läs om ni vill. Jag tvingar ingen!

Här har ni en bild på ett armband jag köpte i USA från Harajuku Lovers. Har även deras parfym. Eller, hennes parfym. Gwen Stefani's märke, faktiskt =) armbandet kostade en del innan, men så var det sjukt bra rea så det var inte så mkt, trots allt ;)

bjuder även på en urgullig bild på mig själv. "YEY!" , tänker ni säkert då. Hahah... ses ;)