måndag 24 januari 2011

10. Mina bästisar

10. Mina bästisiar

Har många polare, men några som jag står närmre som jag vill kalla bästisar! Jag hade tänkt att skriva lite om dem som JAG VET läser min blogg, för hur kul är det att lägga ned krut på ngn som inte ens läser...? x) har många polare som tyvärr inte läser bloggar. Men jaja!


Lisa: Vi har snart varit bästisar i tio år. Vi har alltid hållit ihop. Vad som än händer så håller vi ihop, lixom! Jag kan vara sjukt galen inför henne, göra bort mig som f*n och säga en massa skumma saker, och hon bara skrattar! Himla go! Hon är sötast i världen och har cool klädsmak, musiksmak och smak för en massa annat....! Älskar dig, Lissie!

Emelia: Du är min goa glada bästis! Vi är hur flummiga som helst ihop och vi har samma humor antagligen till 100 procent! Du e så jävla go! E glad över att vi lärde känna varandra så bra!

Sarah: Sarah Lindis e en av de bästa tjejerna som finns! Hon är bäst! Hon är go och snackig och dansar som en gud. Jag kan snacka om ALLT med henne och vi har alltid kul ihop!

Wera: Wera, född två timmar efter mig, min tvilling! Go och glad, skrattar ofta och är ärlig! Har en sjukt cool stil, är rolig och har humor! (viktigt med humor!!!!!) Wera, du e bäst!


det va några ;D